Monday 31 December 2012

Goodbye 2012 Hallo 2013

Assalamualaikum semua (≧▽≦). Di petang yg indah ini dengan diri yang tetiba rajin buat entri yg mungkin best kot  , ok back to the topic hari ini kita sedia maklum bahawa hari ini adalah hari terakhir 2012 esok kita akan berjumpa dngn tahun yg baru iaitu 2013 . Kalau biasa awal tahun kita mesti kena ada ! AZAM BARU O(≧∇≦)O  , alah klu gune azam lama apa salahnya kan ? tak salah klu guna azam lama , klu korang rasa azam lama tuh boleh guna lagi atau azam tu belum capai lagi guna lah iya! ha ni nak cakap tngk je apa yg ditulis jangan nk toleh len . 2012 banyak kenangan kita kan ? dari suka (^ロ^) hinggalah duka (;_;) Saya pun ada kenagan suka duka nih , siapa tak ada cuba cakap sikit . Menipu lah siapa yg tak ada suka duka nih . ok kite rewind balik sepanjang tahun 2012 nih dah berapa post yg blog Garlic Wafa' dh buat ok klu cmpur yg ini semua sekali adalah .......... 1 .......... 6 .......... 16!! tuh kalau tak cmpur yg ini klu cmpur ini 17 lah jadinya , ok kite try tak ada gmbr malas nk upload . hehehe  (>ω<) . Ok kita pergi terjah 'post title' yg pertama adalah terpaksa tunjuk gambar haih tpi satu jerlah nnti korang jatuh BOSAN~ 
1
(>ω<)dulu blog saya sangat buruk (>ω<)  bulan 3 adalah bulan terakhir sebelum saya dah muak dngn blog ini saya berhenti ber blog selama 6 BULAN! lama kan mmg lama pastu ada sahabat saya yg berbaik hati memberi saya satu blogger yg membuat tuto , hari demi hari , blog saya semakin cntik dan CUTE  (^3^) dan saya pndi macam mana nk buat header , scroll bar n banyak lagi , insyaAllah saya akan membuat tuto utk korang semua , doakan moge thun dpn saya dpt buat tuto . Buat masa sekarang ni korang boleh lah nak dpt kn tuto utk korang hanya komen sahaja insyaAllah saya akan memberitahu 
wah pnjng sebenarnya nk tulis lagi pnjng tpi karag korang BOWRING (>ω<)
OK lah smpi sini jer .. Assalamualaikum dan salam 1 Ummah utk semua . 
Goodbye 2012  ハ(^ω^*)  
 Hello 2013 ヽ(´3`)ノ 

!ada satu peringatan untuk semua , jangan korang ucap selamat tahun baru kerana itu adalah amalan orang kafir , sebenarnya ucapan yg orang kafir sambut kta tak boleh ucap kerana itu HARAM ! (maaf saya terlupa hadis Rasulullah )

  

Terima kasih kerana sudi meluangkan masa anda untuk baca entry ini JASA ANDA AMAT BERHARGA !

No comments:

Post a Comment