Saturday 5 January 2013

Segmen blog pilihan 1st new year giveaway

Assalamualaikum ~ saya ada msuk satu segmen nih ...

ha ok lah dia ada bgi 3 soalan kite trus kepada jawapan =D
soalan 1)Apa yang comel / menarik / cantik / best dalam blog korang ?
jawapan: banyak benda yg comel kt blog saya nih antaranya ialah , korang tngk kt atas ni, saya menggantikan navbar dengan love <3 , pastu kite tngk klu cursor pergi kt header nnti ade benda jatuh-jatuh , ok , then saya punya blog nih background dia , background dia warna warni (ala pinki) , scroll bar pula yg di punya scroll saya hanya meniru apa yg background nih , pastu barside punya tajuk ada background , kalau tarikh pulak ada background yg comel sebenarnya , pastu klu malas nk scroll smpi header tkn je benda kt bwh knn tuh comel pulak tuh , ok kenyataan last saya punya cursor berubah bila sentuh link nnti bila sentuh link dia jadi muka comel . ok itu jerlah tpi banyak lgi yg menarik , korang tngk sendiri lah yea :)

soalan 2)Nyatakan kenapa blog korang yang layak menang Segmen ni ?
jawapan: Saya memang layak menang sebab saya punya blog cantik , saya menepati cita rasa apa yg diminta oleh misz riiri & misz nana . Saya punya blog cantik jadi saya punya blog kena lah menang nnti klu kalah jatuh lah reputasi blog saya nih . Saya punya blog memerlukan benda yg julung-julung kali dapat , saya perlukan hadiah tuh dan nnti saya boleh mempromote blog yg buat segmen nih :D

soalan 3)Apa pula yg comel / menarik / cantik / best kat blog Nana & Riiri?
jawapan: saya suka blog Nana & Riiri sebab blog diorang cantik cute dan banyak benda best kt situ , daripada favicon nyer , comel lah favicon dia ! , background dia memang cantik mmg cantik lah , scroll bar dia ade background yg comel lotey =D , header dia mmg cute menarik cantik best (4 in 1)  mmg tak ada tandingan lah , Bloody Baby pun cntik dia punya gmbr , cursor dia ada sparkling warna warni mmg cute lah , pastu kotak komen dia pandai edit cntik ! .Butang Follow ngn Dashboard pun best cantik mmg cantik lah . Yang Babies Talking tuh mmg cantik kotak nak chatting tuh , pastu hujung belah kiri ada benda bila cursor sentuh kt situ nnti ade kluar ayat-ayat yg bgus .Tapi blog Nana & Riiri lagi cntik lah dri saya nih .

saya tag 3 orang :

itu jerlah kot , harap saya menang lah yea ! semua doakan lah ~!

Terima kasih kerana sudi meluangkan masa anda untuk baca entry ini JASA ANDA AMAT BERHARGA !

2 comments: